navigatie
Heb je een vraag of opmerking? Schroom niet en neem contact met ons op. Staat jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen, stuur dan een mail naar klantenservice@drukwerkmax.nl en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord van ons.
Is er sprake van spoed en heb je direct een antwoord nodig? Pak dan de telefoon en bel met ons op 085 210 4000. Ben je specifiek op zoek naar één van onze medewerkers en zit diegene even niet op zijn/haar plek? Wees gerust, een andere collega staat je te woord en beantwoordt al jouw vragen.
Adres DrukwerkMAX.nl Metaalhof 27 3067 GM Rotterdam
klantenservice@drukwerkmax.nl 085 210 4000
Maandag t/m vrijdag 08.30-17.00 uur
Aanvullende gegevens KvK-nummer: 38023581 BTW-nummer: NL 824350777B07
Wij weten als geen ander hoe belangrijk goed drukwerk voor je is en we doen er alles aan om dit te realiseren. Drukken blijft mensenwerk en is een proces met veel stappen, dus er helaas toch iets zijn misgegaan, laat het ons dan weten. Wij gaan voor 100% tevredenheid en helpen je graag wanneer dit niet het geval is. Samen met jou gaan we opzoek naar de beste oplossing.
Mail een foto van het drukwerk naar klantenservice@drukwerkmax.nl, samen met je contactgegevens. Vermeld hierbij ook het ordernummer en de klacht.
Procedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en / of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: klantenservice@drukwerkmax.nl Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden; mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de Afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
DrukwerkMAX hanteert voor zakelijke klanten de leveringsvoorwaarden voor de grafische industrie. Daarnaast hanteren we voor onze particuliere klanten de consumentenvoorwaarden. Beiden kun je hier terugvinden.
Staat jouw keuze er niet bij? Vraag dan vrijblijvend een prijsopgave aan!
En onze trouwe klanten kunnen op rekening bestellen