Help! De betaling is mislukt!

Het kan voorkomen dat een betaling via bijvoorbeeld iDeal mislukt. Je krijgt dan als klant alleen een wit scherm te zien. Of je annuleert de betaling zelf.

Orders met een mislukte betaling worden bij ons niet in behandeling genomen, dus er is wel actie nodig.

Je kunt onze Klantenservice bellen (085 210 4000); we lossen het dan snel voor je op. Maar er is ook een andere manier: via Mijn account > Facturen.
Klik op de knop [Betalen] om alsnog met je bankpas te betalen.

Deze knop is alleen beschikbaar voor orders, waarbij is gekozen voor een online-betalingsmethode, maar de betaling tijdens het bestellen niet is gelukt.

Staat jouw keuze er niet bij? Vraag dan vrijblijvend een prijsopgave aan!

OFFERTE
OFFERTE

Goed om te weten

  • Gratis en blanco bezorgd
  • Spoedlevering mogelijk
  • 100% tevredenheidsgarantie
  • Persoonlijke service

ONZE BETAALMETHODES

  • drukwerkmax
  • drukwerkmax
  • drukwerkmax
  • drukwerkmax
  • drukwerkmax
  • drukwerkmax

En onze trouwe klanten kunnen op rekening bestellen