Je kunt in drie eenvoudige stappen online bestellen:

1. Kies je drukwerk

  • Het product - Bijvoorbeeld een flyerfolderansichtkaart of een van de vele andere producten.
  • Het formaat - Weet je het niet helemaal zeker? Per formaat staan de afmetingen ook vermeld.
  • Het papier – Wij maken het graag eenvoudig en hebben al de beste soorten voor je geselecteerd. Kijk voor een overzicht bij het product van je keuze.
  • De oplage – Twijfel je? Neem dan net iets meer. De opstartkosten vormen een groot deel van de prijs. 2x bestellen is altijd duurder, dan 1x net wat meer.
  • De levertijd - DrukwerkMAX drukt 24 uur per dag. Bepaalde producten kun je zelfs al dezelfde dag in huis hebben. Bekijk hier onze levertijden


2. Upload je digitale drukbestand

Voordat we je bestelling kunnen drukken, hebben we natuurlijk een drukklaar bestand nodig. Je kan je bestand op 2 momenten aanleveren:

  1. Tijdens je bestelling - Upload je bestand direct
  2. Na je bestelling - Plaats je bestelling en upload je bestand later 

Meer informatie over het aanleveren van drukbestanden vind je hier.
Let er wel op dat de levertijd pas gaat lopen wanneer er een correct bestand is aangeleverd.

Ben je er niet helemaal zeker van of je bestand klopt? Kies dan voor bestandscontrole. Wij controleren dan nog een keer extra of je bestand helemaal voldoet aan onze aanleverspecificaties.

3. Betaal je order 

Na het plaatsen van de bestelling rest alleen de betaling nog. Doorloop het hele bestelproces op onze site. Vervolgens wordt je dan automatisch doorgelinkt naar de betaalomgeving. Hier kan je veilig betalen met onder meer

  • iDeal / Belfius / KBC / Sofort Banking / Bancontact
  • Creditcard (Mastercard, VISA)
  • Op rekening (alleen op aanvraag beschikbaar)

Mocht je ergens een vergissing gemaakt hebben: geen probleem! Je kan altijd weer terug in het bestelproces. Het is niet noodzakelijk om eerst een account aan te maken. Na een eerste bestelling wordt automatisch een account gemaakt. Lekker snel en heel eenvoudig dus.

Na je bestelling ontvang je per mail een bevestiging. Heb je tijdens het bestelproces vragen of kom je ergens niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag!